bayanmor12 Kızlar merhaba 12 haftalık hamileyim 2-3 dk arayla şiddetli bi kasık ağrısı yaşıyorum düzenli olarak normal mi sizce yaşayan var mı aranızda 🙏🏻
Nursezer37 bayanmor12 ben en başından beri yaşıyorum eğer kan veya koyu renk gelirse hiç durma doktora git ama mutlaka doktoruna danış neden oluyor diye bana karın içi dar demişti
Aslan02 bayanmor12 bende yasıyorum canım rahim büyüdüğü icin oluyormus beraberinde kan kahve akıntı olmadıgı sürece sıkıntı yok bizde 15 haftalıgız en basından bellidir bende de var🫢🥲
bayanmor12 Nursezer37 ilk gebeliğim düşük olduğu için böyle şeyler yaşayınca tedirgin oluyorum çok şükür lekelenmem vs yok ama kime söylediysem bebek büyüyor normal diyorlar inşallah normaldir🙏🏻
Nursezer37 bayanmor12 bende düşürdüm ilk bebeğimi korkma Allah’ın izniyle bisey olmaz şimdi 31 haftalık hamileyim dikkat ediyorum sende et♥️