Nidda544 8+4 haftalık hamileyim grip oldum hapsuruyorum. Karnım aciyo hapsirdiktan sonra bebeğe zararı olur mu daha önce doktoruna danışan var mı aranizda
ebru23 Nidda544 ben de arada hapsirinca aciyo ama bilmiyorum bende gebelikte buyuyo sanci yapiyo belki ondandir
Meryem34 Nidda544 bilmiyorum ama ilk aylar bende hapşırıyordum şiddetli bi şekilde ama bi sakınca olmamıştı 😊
Englishteacher Nidda544 bikeresinde düz uzanırken hapşırdım ve resmen kasık bölgem kitlendi gibi oldu. Ondan beridir hapşıracağımı anladığım anda düzeliyorum bidaha da sıkıntı yaşamadım
Lesyaa ebru23 bende baya şiddetli hapşrıyorum bişe olmasın dye ilaçta kullanamyorm grip bebek için tehlikelimi aceba
ebru23 Lesyaa doktor vermiyo diye biliuorim ilac felan bazi caylari oneriyolar suan hatirlamiyorum ama
Gnsll Bende alerjı var 10. Haftadan berı levmont kullanıyorum hala hapsırıyorum 17. Haftadayım doktor hapsırıkları kontrol altına almak gerekır erken dogum olur yoksa dedı cnku arka arkaya 7-8 defa hapsırıyorum
Sulemrahkuzey Bende 16 haftalığım hapşırırken sancı giriyor bazen ama az önce uzandım tv izliyordum bi öksürme hissi geldi sert öksürmedim sadece öhö dedim ama sol kasığıma öyle bir sancı girdi ki resmen acıdan kıvrandım ağladım çok kötüydü ilk defa bu kadar canım yandı gribim bide öksürmeye korkar oldum bebeğim karnımın ortasında toplanıp sertleşti inşallah iyidir hamileliğimin başından beri kanamam düşük riskim vardı çok şükür doktor bittiğini söylemişti geçen gün inşallah bu ani sancılar yüzünden tekrar gelmez 😔
Gnsll Cok fazla hapsırmanın oksurmenın ıyı olmadgını bılıyorum o yuzden ılaca basladı doktor bıde benım ıcerde kanamalarım vardı onları da tetıkler buyur dedı ben ılacı 2 aydır kullanıuorum her gece yatmadan
Gnsll ebru23 benım doktor baya bılgılı iyi bı hastanede calısıyor altyapısı cok saglam kendısı yazdı ilacı bende doktora guvenıom baska carem yok napım allah saglık sıhhat versın de ıcmeyelım
Angell Korkma canım bişey olmaz Allah'ın izniyle bende öksürük vardı sormuştum bişey olmaz demişti şimdi 37 haftamdaym hapşırık tutuyor bazen karnıma ağrı giriyor ama geçiyor sıkıntı etme yani kendine