Hanımlar herkese selamlar.biraz uzun olacak ama hemen derdimi anlatayım.ben 1.evliliğimde ilk gebeliğimde 28 haftalıkken bebğim karnımda öldü ve ölü doğum yaptım o dönemdeki dr um gebelikte oluşan kan pıhtılaşmasına bağlı bir ölüm olduğunu söyledi ve daha sonra iki gebelik geçirdim onlarda hergün karnımdan kan sulandırıcı iğne kullanarak doğum yaptım çok şükür ikiside sağlıkla doğdu.Aradan 14 yıl sonra şuan 2.evliliğim tekrar hamileyim 12 haftalık.fakat bu gebeliğim başlamadan ben bu testi tekrar yaptırmak zorunda kaldım.çünkü en son doğumumun üzerinden zaman aşımı geçtiği ve elimde o dönem yaptırdığım testlere dair sonuç belgelerim olmadığı için dr kafasına göre bana iğne yazmadı.neyse ben tekrar trombofili(gebelikte kan pıhtılaşması)testini yaptırdım fakat benim sonuçlarım negatif çıktı ve dr bu sonuçlara ben iğne veremem dedi.benim bildiğim bu rahatsızlık genetik yani ömrünüz boyunca heryerde karşınıza çıkar.yani zamanla geçecek bişey deil.başınıza böyle bişey geldimi şimdiki gebeliğimde kullanamıyorum iğne ama içim rahat deil ya tekrar karnımda ölürse die.fikri olan yada başına gelen bilgi verirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler