Merhaba arkadaşlar aranıza yeni katıldım. 14 nisanda 5.gün embriyosu transfer edildi ve 11.gün 137 ile pozitif olduğunu öğrendim dün 13.gün 187 çıktı ve çok endişeliyim doktorum 15.gün tekrar etmemi söyledi ama içimdeki Korkuyu atamıyorum aranızda bu şekilde yavaş yükselip hamileliği sağlıklı ilerleyen varmı