Kuskoysunlaryoluna Kızlar bugün kalp atışını duymak için gittik. En az 120 olması gerekiyormuş 117 çıktı. Doktor haftaya tekrar çağırdı. Böyle olan var mı sonradan hızlanır mı? Yani çok fark yok ama tedirgin oldum. Çünkü hem tiroit hem demir problemim var
yigitinannesiiiii Kuskoysunlaryoluna Kuzum bidahaki kontrole kadar günlük 1 kase yoğurt tüket bebişe demir gitsin havuç felan ye güçlensin yani tabi olması gereken rakamdan düşük ama 117 ile 120 arasında çokta fark yok gibi inşAllah Allahın izni ile normale döner☺️Doktoruna troitten bahsettinmi canım bahsetmediysen bidahaki kontrolde mutlaka söyle
Kuskoysunlaryoluna Tiroidim cok yüksek çıktı. 6.59 ilaç kullanıyordum ama yetersiz gelmiş demek ki cok tedirginim. Nasıl toparlanacak o yüzden mi kalbi yavaş atıyor acaba