Kızlar saçlarıma 9 ay boyunca hiç boya sürmedim kasimaktan derilerim koptu diyebilirim sanki bitlenmisim gibi kasiyip duruyodum hamilelikte boya yapılmaz diye yaptirmadilar her neyse kandım bı şekilde 😅🤣 şimdide 40 çıkmadan boya yapılmaz diyolar var mı gerçeklik payı 🤣 bı aydınlatın yoksa kafamda kasimaktan saç kalmicak boya istiyo saçım sürekli boya kullanan biriyim zaten