Bı turlu gelmek bılmeyen ınat kızım 42.haftamızı doldurduk ve doktor hemen yatış dedı artık yeter bu kadar beklemek dıyıp gırdım dogumhaneye açıklık muayenesi yaptılar ultrason la bebeğe baktılar durumu ıyı ama beklemek sıkıntı artık dedıler 2cm açıklık varmış bu arada önce fıtıl le baslıcaz dedı doktor 24saat sürebilir burda kalıcaksın sonra sunıyle desteklıcez dedı korktum tabı ben 24saat dıyınce esımle konuştum dedı gıdelım özele sezeryan ol o kadar nasıl beklıcez hem sana yazık hem çocuğa dedı bende korktum tabı o kadar uzun süre kabul etmedım ama devlette Doğum yaptım bu arada araştırma haatnaesıydı verdım esıme eşyalarımı gırdım. Doğuma yatış yaptık bı saat sonra fıtıl koydular rahmıme beklıyorum ben cok kötü sancı gelıcek dıye 3.dogumum bu arada ılk Doğumda sunı almıştım çok kötüydü yıne kötü sancı beklıyroum tabı ama yok hafıf hafıf gelıp gecıyor Işık’ları falan kapattı hemsıre uyu dedı uyumuşum bıraz ben 5saat sonunda tam açıklık olmuş kızlar ama benım kızım yukarı kaçmış kanaldan suyu patlattılar ama zor açtılar suyumu yukarda dıyor doktor çubuk yetısmıyor dıyor ıkındım oyle patladı kılosu fazla dedıler ondanmı takılıyor acaba dedıler baktılar ama normal dogurabılır dedı son dakıkalar çok zordu ıkınamadım ıkı kışı bastırdı bebegın kalp atışları düştü hemen doğurman lazım dıyor doktor bekleyemeyız dıyor çabuk ıkın dıyor mahfoldum karnıma bastırıyor bırı dıgerı Alttan açmaya çalışıyor Sezeryan yapın dıyorım kaç kat kesecekler ıkı ıkın bıttı dıyor doktor ama ter su ıcınde kaldım tansıyonum yukseldı nefesım kesıldı çok şükür doğdu kızım oksıjen taktıslr ıkımızıde dıl altı hap verdıler kendıme geldım ama rabbım devletımıze zeval vermesın doktorlarımızıda basımızdan eksık etmesın gerçekten yaptıkları ıs çok kutsal hepsı destek oldu bana cok şükür kızımda bende ıyıyız bu arada ıyıkı sezeryan olmamışım dıkısım uok yırtık yok kızımla bırlıkte bende yenıden dogdum cok rahatım zor oldu ama rahatlığı cok başka herseyımı kendım yapıyorum kesı atın dıye yalvardım resmen yok dedı onlarda normalde keserler ıkınamayınca ama atmadılar cok şükür bızde evımıze geldık darısı bebegını bekleyen tüm Annelere rabbım bır avazda kurtarsın 🥰🥰