minissannee Salı günü kan verdim beta 120 çıktı acaba bi daha kan testini ne zaman tekrarlasam kese değer kaç olunca görünür bilgisi olan var mı acaba
yigitinannesiiiii minissannee artış düzenli mi diye bakıcaksan bugün versen olurdu Canım kese usg de 3000 üstü olunca vajinalde 1500 dü galiba haftaya perşembe cumaya kadar değerin 3000 üstü olur kuzum
Birgul minissannee kese için değerin yüksek olması gerekiyor 3000 ve üzeri olsa daha iyi olur. Ama siz artışı takip etmelisiniz 2 günde 2 katı artıyormu diye
yigitinannesiiiii minissannee önemli olan artması canım verebiliyosan bugün ver yarında versen olur anlaşılır artış oranı ister istemez 😉 hatta bugün verip cumartesi günü bidaha versen bayram öncesi daha iyi olur