Fatos_16 dün 35+5te 2600 çıktı benim ama geçen hafta 2500ti zaten.. bazı hafta oluyor cok kilo alıyor bazı hafta oluyor çok çok az alıyor maalesef.. zaten doktor bu boy kilo meselesi genetik dedi. Senden üç buçuk dört kilo çocuk çıkmaz minyonsun çıkarsa da gebelik şekeri falan var derdim dedi.. ki bebişimin karın çevresinin gelişimi durmuş geçen gafta haftaya gün aldık hayirlisiyla.. yani şeyi demek istiyorum kuzu kafana takma.. doktor bı de dedi ki inan 4 kilo doğup günlerce kuvezde kalan var 2kilo doğup taburcu olan var o bebeğin direnciyle ilgili cigeriyle ilgili dedi.. şimdi sen tekrar gidince kilosu yine çok az almış olursa ciğer gelistirici yapar zaten kafana takma bebisi strese sokma 2500 civarı olunca korkma demişti doktor senin afacanda olmuş