zamloss123 her doğum kolaydır canım.Doğum zor değil diye bi başlık açmıştım bakmanı tavsiye ederim.
Ağrılar olur sancılar olur gelir geçer bunlar anlık şeyler, önemli olan Acı olmasın.Sen 9ay taşımışsın rabbim düz kurtarsın sağlıkla kavuşun.
Taşıyamayanları düşün,hiç sahip olamayanları düşün,taşıyıpta ayrınkalanları düşün.
Ağrı geçer sancı geçer dikiş iyileşir yırtık düzelir.
Sen bebeğine sağlıkla kavuşmayı hayal et bebeğini kucağına aldığındaki huzuruna odaklan bak o zaman nasıl su gibi geçiyor bi anda kucaklıyorsun yavrunu.
Benim 3dikişlik kesi 1dikişlik yırtığım oldu,uyuşturulmak istemedim zaten benim doktorum da her şeyin doğalından yanaydı,bir dikişi bile hissetmedim.Zaten vücut öyle güzel yaratılmış ki o anda salgılanan hormonlarla sarhoş gibi oluyorsun.sanki olaylar yaşanıyor da sen izliyorsun gibi oluyor.Sancı araları uyuklama gibi oluyor.doğumdan sonra da o anlık sıcaklıkla dikiş falan hissedilmiyor.
Sonraki saatler ve günlerde de hiç ağrı kalmıyor.