Alparslann Prensesmelek normal canım ben doktor değilim ama😅 benimde oluyor doktoruma sordum kasiklar normal dedi hatta tedirgin oldum ben aynı adet olacakmisim gibi doktorum sakin ol birşey yok çok normal dedi
Minisimb Prensesmelek normal canım,ilk aylarda adet sancısına benzer kasıklarda filan ağrılar oluyor.Sadece çok daha fazlası olursa endiselen.
Birgul Prensesmelek normal bi kanama lekelenme olmadığı sürece, yerleşme ve rahimde büyüme olduğu için böyle ağrılar olabiliyor ☺️
Alparslann Prensesmelek rahat ol canım 💞 ben aynı 5 gün adet olacakmisim gibi yaşadım bazen yine ağrıyor karnım şimdi 3. Ayı dolduruyoruz hala var sakın stres yapma sen sakin ol ki bebiş de sakın olsun💞💞