Yarenay 1 ay geçince test yaptım negatif çıktı , korunmayı yeni bırakmıştım , adetim düzene girmedi demek ki diye düşündüm üstüne düşmedim artık 2. Aya döndü dedim daha da mı girmedi düzene 😅 sonra test yaptım pozitif geldi , şoka girdim tabi beklemiyordum 😅