Esrayprk ayy kendimi gördüm bende bir gün böyle korktum koşa koşa doktora gittim hemen baktırdım falan çok şükür bizimki uyuyordu ve doktor şunu dedi 30. Hafta ile 33. Haftaya kadar böyle hareketsiz hissedebilirsin ara ara çünkü bebeklerin en hızlı gelişmekte olan süreleridir bu süreler korkma demişti şuan 36+3 teyiz çok şükür korkma. Ama eğer çok şüphen varsa en yakın sağlık ocağına giderek bebeğin kalp sesini dinleyebilirsin hem yürüyüş yapmış olursun spor olur ☺️