cinderella 38+2 günlük hamileyim Kızlar dünden beri belimde bi ağrı çok hafif hafif hiç geçmeden ağrıyo 2 gündür ne fazlalaşıyo ne de geçiyo hep aynı düzeyde büyük bi acı vermiyo ama rahatsız ediyo Doğum yapmış olanlar ya da bebeği kanalda olanlar sizde de oluyomuydu???
Glsr_AKDNZ Bende 38+5 im. Dun sol belimin agrisiyla uyandim 10 dk hic gecmed3n agridi sonra azalarak gecti. Gun icinde bi kez daha oldu 5 dk sonra gecti. Bugun de sag boslugum gibi belimin agrisiyla uyandim 10 dk sürdü gecti bi daha olmadi. Bunlar mi yalanci dogum sancisi acaba ilk gebeligim anlayamiyorum bi turlu. Bilen cevap verirse sevinirim. Cunku kizim kanala baya asagiya inmis demisti dr.um.... 😕
cinderella Glsr_AKDNZ işte aynısı oluyo bende de pzartesi kontrolüm var bakalım Ne dicek ama anlatmak istediğim şey buydu teşekkür ederim inşallah gerçek Doğum başlar ya
Glsr_AKDNZ cinderella ins. Canim ben gittim dr.um yalanci sancilardir bunlar dedi gercek dogum sancisi boyle olmaz dedi sadece bakalim beklemedeyiz safak 8 🤗🙈👼
_SLNPSHR_ Benim de 36.hafta bitiyor geçmek bilmeyen kasik agrisi var bende de ayağa kalkınca hele bağlarım kopacakmis gibi benimde ilk gebeliğim ne olduğunu anlayamıyorum 🙄