Zeynepklprn Ay sadece benimmi bu ladar şiş ya bayrama ayakkabı bile bulamıyorum resmen numarası büyüdü ayaklarımın 🙂
kahvesever__ Zeynepklprn benim de öyleydi çok şişmişti ayakabı giyemiyordum şimdi düzeldi Doğumdan sonra indi şükür
Ozgeozgul Zeynepklprn ya şu 2 gündür herkesin derdi gerçekten ödem demek ki havaların ısınmasıyla iyice arttı benim de öyle dün dinlendim havaya kaldırdım ayakları soğuk su tuttum baya indi