Melekprenses canım bana 12+5 de kıza benziyor bacak arası boş denildi 14+0 da erkeğe benziyor sanki çıkıntı var denildi 14+6 da başka özel doktora gittim cinsiyetini kesin öğrenmek için oda ultrasona bakarken ilk senin haylaz oğlun çok hareketli maşallah dedi kesin mi erkek mi dedim detaylı bakmaya başladı yarım saatten uzun süre baktı bi pozisyonda çıkıntı görüyoruz kordon da değil aha bu pipi diyor diğer pozisyonda çıkıntı kayboluyor pozisyon değiştiriyoruz yine çıkıntı var yaklaşıyor yok en son ben işin içinden çıkamadım bu çıkıntı yanıltır çokta detaylı göremiyorum hareketli baya bu çıkıntı klitoris şişliği de olabilir pipi de olabilir net sonucu 17. Haftalarda söylerim dedi tabi ben iki ayrı doktor erkeğe benzettiği için erkek demeye başladım erkektir dedim hep 17+6 da kendi özel doktoruma gittim rutin kontrole ölçümleri vs yaptıktan sonra cinsiyeti kız dedi ben şok oldum nasıl yani emin misiniz dedim evet dedi kesin mi dedim evet kesin dedi bebeğin pozisyonu ultrasona bakar şekildeydi o yüzden ben bi türlü emin olamadım 2 kere daha sordum bu haftalar yanıltmaz artık kesin kız dedi hala 19 haftalığım hala şokunu yaşıyorum bir türlü inanamıyorum nedense bir oğlum var 3 yaşında ikinciyi hep kız istemiştim ama doktor erkeğe benzetince etrafımda da herkes erkek erkek deyince çok büyük süpriz oldu bana hala cinsiyeti yanlış mı gördü diye kafamda soru işaretleri var bir daha ki kontrolümü bekliyorum Allah gönlünden geçeni hayırlısıyla nasip etsin inşallah ❤️