annesinin_beybisi park beşik siparişi vericem bu tarz bir demir sallanma aparatı var gercekten düzgün sallanıyor mu kullananalar ya da alanlar lütfen yorum https://imgyukle.com/i/RcZGfq
Temmuz-3407 annesinin_beybisi merhaba Bende ki de ayni model kanz marka gıç gıcık acayip ses çıkarıyor bizim ki, almadan deneyin
mrs_elisah annesinin_beybisi evet düzgün sallanıyor. Bizim park beşiğinde demiri o şekilde. Sallaması yeterli. Postunuzu ana sayfada görmedim ben. Sabahtan beri giriyorum sürekli ama ana sayfada çıkmadı. Bazen insanlar görmedikleri için de yorum yapmıyor. Hemen herkes kaynana postuna cevap verir VS yazmayın
annesinin_beybisi mrs_elisah teskkürler 🤗 aslında hemen demedim 37 dakika geçince ve sorum görünsün diye altina yorumlar da yapmıstim kimse de cevap vermeyince bir daha bir post acayım dedim 😁
Gguner annesinin_beybisi ben uni baby alfa aldım onda da böyle aparat var ve bayağı sallanıyo. Henüz kullanmadım ama kullanışlı görünüyo.
annesinin_beybisi Gguner teşekkür ederim cevap için hani dedim sallanmiyorsa sadece yatırmak için bosuna almiyim ☺
annesinin_beybisi Temmuz-3407 internetten alicam ne yazik ki deneme şansım yok😐 işte ses cikarirsa aldığıma pişman olurum napsam bilemedim en uygun da bunun fiyatıydi acaba ürünle mi alakali bu ses yoksa tüm park beşikler mi bu sekilde ses çıkarıyor
Temmuz-3407 annesinin_beybisi yani bilemiyorum benim ki kanz markanın üstünde Bez degistirme aparatı olandan siyah rengi, sessiz değil malesef, Bende internetten almıştım, en azından bilginiz olur.