litfenama _Minikbaby26_ Gece, gündüz, ayakta, yatarken. Ne kendi uyuyor ne beni uyutuyor. Doğunca umarım böyle olmaz. Yandım galiba asfaffa 🥲
Mommy92 Ben gündüz çok yoğun çalıştığım için gündüz hiç hissetmiyorum ama eve gelince bir başlıyor ertesi gün sabaha kadar hiç durmuyor.