zeynonunannesiiii Hastane çantasınin olmazsa olmazlari nelerdir Bebek için Kendiniz için Neler koydunuz..
Melike zeynonunannesiiii Benim dopdolu hastane çantamdan kullandıklarım; Bebek için 2 takım ,2 zıbın , 5 adet bez ve battaniye. Kendim için 1 gecelik, 1 kıyafet ve 1 paket depent
Merve-0535 zeynonunannesiiii ben böyle yaptım canım. Fazla fazla koydum. Çünkü yakın zaman da arkadaşım ve kuzenim doğum yaptı. Biri özel diğeri devlet ve sezeryan. İkisi de 2 gün kaldılar. Benim de sezeryan olacak. O yüzden böyle yaptım. 1 Haziran da doğum tarihimz. Allah’tan bişi olmasa 💕🌸
Nursezer37 Eskiden hiç böyle bişey yoktu bence kimseye sorma herkes farklı farklı şeyler çıkarıyor haziranda bende doğum yapıcam inşallah hiçte abartı şeyler koymadım ♥️
zeynonunannesiiii Nursezer37 benimde haziranda ama sanki elim ayağıma dolaştı ne koysam etsem bilemedim hani koyulacak şeyler kısmi olarak belli ama
zeynonunannesiiii Melike normal doğum mu yaptınız birde depend hasta bezi olan mı kilot şeklinde olan mi
Nursezer37 zeynonunannesiiii hayırlısı olsun inşallah sağlıcakla kucağına al Zaten sezeryan olursak 1 gün yatıcaz hastaneye çok önemli değil sen aklında olanları al çok gerekli olursa onlar söyler bence
Melike zeynonunannesiiii Sezaryen oldum ve kilot şeklinde olanlardan kullandım. Lohusalık bittikten sonradan ilk regl dönemimde de onu kullandım. Pedle baş edemedim çünkü 🫣
zeynonunannesiiii Nursezer37 sezaryen 3 gün yatmıyor mu hastanede normallerde 1 gündü değişti mi bunlar
Nursezer37 zeynonunannesiiii çok eskiden 3 gündü ama 1 gün oldu eğer sıkıntı olmazsa Allah’ın izniyle 1 günde çıkıyorlar benim kuzenim 8 yıl önce doğum yaptı ozaman dan beri çoğu kişi 1 günde çıktı
Nursezer37 zeynonunannesiiii haftaya 8 aylık olucam inşallah en başından beri 29 Haziran diyor ama bilmiyorum tam olarak kaçında olur