Leyla1938 kızım 27 aylık, 35+4 haftalık gebeyim, kesmedim ve kızım da zehirlenmedi karnımdaki bebişin gelişimi de çok iyi. Emzirme danışmanları tüm dişlerini tamamlayana kadar kesmeyin diyor, son 4 dişi kaldı ama kendi şu sıralar 2 günde bir falan emmeye başladı. Asla kesme girişimim olmadı zaten kendileri bırakmak istediğinde bırakıyorlar. Hatta başlarda çılgınlar gibi de emzirdim 👌😊