Hanımlar benim 20 aylık oğlum var 12 haftalikta gebeyim.ve hala emziriyorum. Doktor sıkıntı olmaz dedi ama cevremdekiler susmuyorrrrrr yok emzirme çocuğumu zehirliyceksin bilmem daha bir sürü şey. Anlatamıyorum doktor sıkıntı olmuyor dedi diyorum yok bildiklerini okuyorlar benimde kafamı karıştırıyorlar zaten bir kaç aya biraktirmayi düşünüyorum. Benim gibi olan anneler ne yaptiniz