Kızlar adet gecikmesinin 4. Günündeyim 20 nisanda test verdim 0.5 çıktı dün akşam test verdim 0.9 çünkü şu dakika oldu daha adet olmadım ve kasıklarım ağrıyor bi sağ kasığım batıyor bi sol resmen dalga geçiyor benimle sebebi ne olabilir sizce şuana kadar çoktan olmalıydım duphaston kullanıyorum adetimi döktürmesi lazımdı