Lütfen bilgisi olan yaşayan varsa yazsın ikili taramam normaldi detaylı ultrason güzeldi su an 32+5 haftalığım bacak ve kollari gerilemiş ve gelişememiş kliniğe gittim o doktor dedi %5 down sendromu olabilir yada aileden olabilir dedi bu durumu yaşayıp sağlıklı doğum yapan var mı lütfen çok ihtiyacım var🙏