Emine131019 bende yarın sezeryan olacağım kısmetse, saat 10da gireceğim. Heyecan, korku 2 haftadır devamlı yatıyorum erken gelebilir diye ara ara ağrılarım oluyor rabbim bugünü de atlamamı nasip eder yarında sağlıcakla kavuşmamızı inşallah 🤲🏻🌸 sizde sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🤲🏻