kubranur_71 merhabalar istanbulda oturuyorsanız çamlıca medipol hastanesindeki perinatoloğu önerebilirim doç.dr.emine bayramdan önce benimden başımdan bu tarz bir olay geçti detaylı ultrason zamanım gelmişti doktorum özellikle perinatoloğa gitmemi önerdi bebeğin kafasında bir kist görmüştü korkulacak bir durum yok bence ama özellikle perinatolog görsün istedi bende araştırdım ve bağdat caddesinde ünlü kişilerinde gittiği bir perinatoloğa gittim gitmez olaydım suyun sınırda dedi suyun mu geldi dedi ben şaşırdım ilk gebeliğim ve hani gelse anlarım heralde diye düşündüm kalbinin sol kısmında parlaklık var dedi kafasının içinde koroid pleksus kisti var dedi bunların birleşmesi kromozom bozukluğunun sonucu olabilir dedi fetal dna yaptır dedi ve acilen suyunun gelip gelmediğine baktır istersen burdada bakarım dedi 900 tl dedi zaten 1.350 tl muayneye ödemiştim ben acil bir vakaysam mantıken malzeme parasını alıp testi yaparsın yani yok dedim hastaneye gidicem hastanede yaptırdım 250 tl ödedim amnisure testine 1 hafta arayla tekrarlattı negatif su gelişi yok rahim kapalı tam 5 tane doktora gittim o hafta panikten en son dedim tekrar başka perinatoloğa gidicem tanıdık vesile oldu çamlıca medipolde çok tatlı bir perinatoloğa denk geldim evraklarımı götürdüm durumu anlattım bebeğin kafasındaki kist geçmiş suyunu ölçtü bana göre normal dedi yazılanla aynı değilmiş kalpteki parlaklık bebek büyüdükçe geçer dedi tabi ben emine hocaya gidene kadar genetik testimi bile yaptırdım öyle bir paniğe soktularki beni korkulacak bir durumun yok dedi rahatladım şimdi sonucumu bekliyorum suyumu çoğaltmam için günde 3 litre su ve sabah akşam bir bardak havuç suyu iç dedi yorulma ve dinlen yat dedi kontrol hakkım vardı tekrar ilk gittiğim caddedeki perinatoloğa gittim adam gene aynı kesin su kaçağı oldu diyor ve dikkatli gene incelemedi amnisure testlerini nerede yaptırdın nasıl yaptılar bilmiyorum ben yapmadığım için dedi yanlış çıkma ihtimali var dedi yani demek istiyorki ben yapayım bi 900 tl alayım sana net konuşurum allah paragöz doktorlardan korusun doktora eşim dediki hocam kafada kist var dediniz kalpte parlaklık noldu he onlar ileriki haftalarda geçer dedi bunu niye ilk geldiğimizde söylemedin o zman şuanda 24+2 deyim inşallah sıkıntısız bir şekilde hamileliğimi geçiririm 🙏🏻