Kızceler merhaba 38 haftalık gebeyim bugün kontrolüm vardı doktor herşey yolunda ama bacağı 3 haftadır uzamamiş dedi eşimde bende cokuzun insanlar değiliz ben 1.62 eşim 1.69 ama bu kötü birşey mi anlamadım uzun bir çocuk olmayacak sorun yok falan dedi ama kafama çok takıldı benim yaşayan var mı yada bebeğim için yapabileceğim birşey var mı