mucizemizibekliyoruzz evet canım gittim hatta hastanemi degistirdim özele gidiyorum artık çünkü içime sinmiyordu devlet bugün gittim bebeğin boyunun 46 cm kilosunun 1950 olduğunu söyledi doktor nst de sanci yok gayet normal dedi ama kilosu düşük bende kan ve demir eksikliği varmış yarın damardan demir takviyesi alicam sonra kan iğneleri ile doğuma kadar toparlamam gerekiyormus🙁🙁