oznur-41 Kızlar adetime 2 gün var erken gebelik testi yaptım negatif çıktı doğrudur diye düşünüyorum ama yanılma payı var mıdır umut arıyorum galiba 🥺
Alparslann oznur-41 bende adetime 4 gün kala yapmıştım negatif çıktı ama şimdi hamileyim . Hatta çok şaşırmıştım iki testte negatifti sen içini yine de ferah tut belki benim gibi mucize olur 💞
Nur22Elif Benim regle kadar her testim negatifti. Bunlar da adet günümdeki testler. 4+6 günlük olduk şimdi.
oznur-41 Nur22Elif ayy maşallah ne güzel rabbim kucağına almayı da nasip inşallah canım benim 😍 Erken gebelik testlerinde pek yanılma olmuyor diye ümidi kestim ben inşallah senin ki gibi bir mucize olur 😍
Gamzelit Nur22Elif canım bu testin markası nedir? Benimde yumurtlamadan 11 gün geçti 3 tane yaptım 1 i farklı marka aynı böyle çıktı da meraktan soruyorum 🙏🌼🥰
Nur22Elif oznur-41 inşallah 🥰 Gamzelit üstteki heal point alttaki prodoctor Flz-cner98 beta 14.33 çıkmıştı 🙈🙈
Nur22Elif Gamzelit ama ilk anda çıktı bunlar. Durdukça daha çok belirginleşti. Dayanamayıp kaset filan ne varsa yapmıştım o gün. Hepsi aynı bu şekilde aşırı silik çıktı. Senin de öyleyse ve günün geçtiyse kan ver hemen. 💜
Gamzelit Nur22Elif benimki de ilk anda çıktı ilk 5 dakikada yani ama dayanamadım dün kaset yaptım bişi çıkmadı son 3 bekliyorumm🤲🤲🤲🤲🌼