Yaaa 😊😊 kontrol aralıklarında soracağım şeyler aklıma gelince yazıyorum bi kenara. 1 ay boyunca illa ki çıkıyor soracak bir şeyler. Kontrol günü soruyorum hepsini. Bir de bebeğinde ters bir şey görse doktor mutlaka söyler. Gelişimi nasıl vs o şekilde ben sormadan söylüyor zaten.