Yaklaşık bir buçuk ay önce kaşınmaya başladım hemen cildiye profesörüne gittim. Hatta dedim ki bu alerjiye benzemiyor uyuz kapmış olabilir miyim dedim hayır dedi ültiker olmuşsunuz halk diliyle kurdeşen ilaçlar bir işe yaramadı ve ben deli gibi kaşınmaya devam ettim. Bu sefer gebelik kolestazı mı dendi kanlar falan yine bir şey çıkmadı başka cildiye doktoruna gittim ve 1 ay sonra uyuz olduğumu öğrendim. Wilkinson pomat verdi ailemde henüz çıkmadığı için onlara farklı bir losyon verdi. Buna rağmen eşim benim gibi aşırı kaşınmaya başladı. Şimdi tekrar ikimiz ve 2,5 yaşında oğlumuz da Wilkinson pomat kullanıyor 3 gün yıkanmadan sürüyorsun. 4.gün yıkanıyorsunuz. Etrafta çok ciddi bir salgın var ben temizim bana bir şey olmaz diye düşünmeyin zira sürekli ek yıkamaktan elleri perişan olmuş biriyim giyinme kabininde kıyafet denemeyin hastanelerde kontrolleriniz de uzandığınız yerlere dikkat edin o kadar kötü ve uğraştırıcı bir hastalık ki anlatamam. Gebeliğin 26.haftasındayım ve resmen psikolojik olarak bitik durumdayım.