Happy-melek1997 Kızlar saçlarım aşırı bakımsız kuru yıpranmış görünüyor çok cNımı sıkıyor kabarık olduğu için malesef düzleştirmek zorunda kalıyorum başka türlü inanın hiç kullanamıyorum hiç yakışmıyor kendimi kötü hissediyorum öyle önereceginiz birşey varmı acaba