Kızlar selam. TSH değerim 0.08 çıktı. Hemen endokrine görünmen gerek dediler. Sıra bulamıyprum fakat. Doktor beni bebek konusunda korkuttu bebeğin gelişimini anne karnında ve daha sonrasında etkiler dedi. TSH düşüklüğü de ortaya çıkan sorunların hiç birini yaşamıyorum böyle olan var mı?