uzaydanbirisi Dün kanda 112 değerini gördüm yaklaşık 2-3 haftalık olduğu yazıyor . Doktora ne zaman gitmeliyim ?
aslansmommm uzaydanbirisi en az 5-6 haftalık olunca git erken gidince kese olmuyo bazen kese oluyo içi boş oluyo vs strese girme boşuna
uzaydanbirisi Deletedmom2265 onu zaten içiyordum o zaman devam edeyim 6 -7 haftalık olunca giderim , teşekkür ederim cevabınız için 🌸