Bngl4109 Kızlar bugün doktora gittim bebeğimde hiç bişey yoktu doktor kalbine baktı ve kalbinde hafif bi parlaklık gördü sol trafında ve bana genetik bi rahatsızlık olabilir detaylı bi ultrasom istedi 18+6 haftalık hamileyim ve tedirginimm bununla beraber başka bi sorun yoksa sıkıntı ypk dedi ama down sendromu olabilir ve benim ense kalınlığı çok normaldi burnunda sorun yoktu ama iyice gerildim yaşayan varmı yardım edin ya
Kamelya Bngl4109 benim bebeğimin kalbindede parlaklık gördü doktor sizin dediğiniz gibi benimde ense kalınlığı falan herşey normal detaylı ultrasonu bekliyorum bende kendiliğinden yok olabiliyormuş canınızı sıkmayın
Yaceemm Benim arkadasim yaşadı hatta onun 4lu yüksek risk geldi sonra ayrıntıda parlaklık görüldü ikisi bir arada olunca daha büyük ihtimal down dendi hep. Genetik test yapıldı temiz geldi şuan bebek 10 aylık falan çok sağlıklı sadece kalpte parlaklık sıkıntılı çıkmıyor genelde canım içini ferah tut
Berdemal Tarama testi ense kalınlığı normalse down sendromundan korkmayın küçük bir delik falan sebep olabiliyor ve doğurmadan bile kaybolabiliyor ya da doğumdan sonra kapanıyor yeğenimde yaşadık şu an 1 yaşında küçük bir delikti ve kapandı doğumdan sonra kontrol ettirin ama korkmayın biz korktuk boşuna korkmuşuz kanepe tepelerine tırmanıyor şimdi ufaklık 😅
Bngl4109 Ya inşallah öyle olur çok üzüldüm takdir allahtan ama insan illa ki üzülüyo elbette inşallah temiz çıkr detaylıda da