Elifkrt Sanmıyorum ben çok tuzlu yemem bende öyleyim 28de felan başladı 32+5im suan gittikçede şişiyorum ayaklarım 36dan 38e çıktı ayakkabılarım olmuyor artık ellerim desen sol işaret parmağım sürekli uyuşuk gece de ağrıyor üstelik 2 elime birden atel takıp öyle uyuyorum o da karpal tünel sendromuymus doğumdan sonra da hemen geçmeyebilirmiş bekleyip çekicez artık yapacak bişey yok