Buse-5 bana da doktor aşırı kilolu sekerim çıktı mi dedi , eğer böyle kilo almaya devam ederse tekrar şeker yüklemesi yapılması gerek dedi 32 haftalıkken 2.500 du bu yarın tekrar gideceğiz bakalım . 33+5 oluyoruz yarin da yani çok kilolu demeside canını sıkıyor anlayamıyorum bu doktorları 😔😔