Merhaba arkadaşlar. Dünden beri şiddetli bir şekilde rahim ağrısı ve sağ kasık ağrısı başladı yürütmez oldu beni yataktan kalkamıyorum. 3 hafta önce yine sancılandım fakat o böyle regl sancısı gibi girip çıkan bir sancıydı nst ye felan bağladılar açıklığıma baktılar ama bişey çıkmadı yalancı sancı olduğunu söylediler. Şimdi doktoruma yazsam hemen gel diyecek. İlk önce sizlere sormak istedim yaşayan varsa yardımcı olursanız sevinirim. Erken doğum belirtileri olabilir mi bunlar ? :(