Ayseee22 Kizlar bebeğimin daha gelmeye niyeti yok doktor eğer istersen sezeryanla hemen aliriz diyor . 5 mayısa kadar gelmezse yatırırım suni deneriz dedi ben suni istemiyorum kendi sancim gelmezse dedim ama nts de hiç sancim çıkmıyor. Napacagimi bilmiyorum gelir mi sancim beklemeli miyim ? Bebek kanalın hemen üstünde .
Devranmoms Ayseee22 40 haftalık olduk bugün kontrolümüz vardi doktorum rahimde yumuşama var ama kanala inmemiş dedi kontroller sıklaşcak normal doğum yapabilirim korkmuyorum tabiki bebeğimi riske atmam eğer normal olmazsa sezeryan doğumla kavuşayım hic önemli değil
Ayseee22 [silindi] Şükürler olsun sıkıntı yok ama iste insan korkuyor sırf kendimi normal istiyorum diye onu tehlikeye atıyor muyum diye bi aksilik yokken sezeryan mi olsam diyorum baya kafam karıştı artık uyku uyuyamaz oldum .
[silindi] Ayseee22 hayır canım öyle düşünme, 41 haftaya kadar bekleyenler var, 3 günde bir kontrole git, bol bol merdiven in çık, yürüyüş yap, internette sguat hareketi var onu yap, sıcak duş al, sıcak suya otur, doğum başlamazsa artık yapacak bişey yok
Ayseee22 [silindi] [silindi] sguat yapmıyordum korkmuştum yapayım yürüyüş hurma merdiven hepsini yapıyorum.
Nuroye Ayseee22 insallah hayırlısı ben totem yaptım pazar günü gelsin istiyorum ama bilemedim Deniz koyacaz nasipse 1 Mayıs yerinde olur ama kısmet 😂