Aloneanqel An itibariyle 9️⃣9️⃣ günlük olduk ♥️🥰 Geriye 1️⃣8️⃣1️⃣ gün kaldı 🤱🏻🙈 Sizler kaç günlük oldunuz miniklerinizle 😇 cinsiyeti ne zaman öğrendiniz ? Biz de bayramdan sonra gittiğimizde Allah nasip ederse öğreneceğiz inşallah 🌸🙏🏻
aslansmommm Aloneanqel 120 günlük olmuş 160 günümüz var 🥹 erkek dedi doktor 🥰🧿 Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin hepimize 🤲🏻
Zeyzeyp Aloneanqel bi oğlum var buda ikinci gebeliğim kızım olucak 127 günlük olduk 153 günde geriye kalan tabi sezaryan olucgm icn daha az kalıcak
Aloneanqel [silindi] ya gözün aydın maşallah 🥰 sağlıkla büyür inşallah analı babalı 🙏🏻🙏🏻🌸 ne zaman doğdu kaç aylık peki 🙈
Aloneanqel [silindi] maşallah 🧿 benim de 15 aylık bir kızım var 🙏🏻😇 bu ikinci için de ayrı bir sabırsızlanıyorum ♥️
BeyzaF Aloneanqel evet ya azalıyo günler 🫢 kızım olacak 👧🏻🥰 12.hafta da kıza benziyo ama net bişey demicem biraz daha büyüsün bebiş dedi doktorumuz 16.hafta da gittim kontrole ozaman net kız dedi ☺️
[silindi] Aloneanqel maşallah canım, benimde 3 çocuğum var, inanki 3. Ü sanki ilk çocuk gibiydi çok sabırsız ve endişeliydik😍 Rabbim olmayan herkese tattırsın inşallah 🙏
Aloneanqel [silindi] amin. Maşallah 3 tane iyi dayanmış bünyen ben ölü gibi geziyorum evin içinde şimdiden 😂😂 normal mi sezaryen mi oldun peki ? Benim ki sezaryen oldu ama öyle zordu ki doğum korkusu sardı şimdiden. Eşime diyorum ki keşke deniz atları gibi sen doğursan bebeğimizi de. O da imkan olsa İnan ben doğururdum yazık sana da üzülüyorum çok acı çekiyorsun diyor 😂😂
Aloneanqel aslansmommm yaa yeni mi öğrendin ne zaman söyledi canım doktor sağlıkla doğsun inşallah 🙏🏻
aslansmommm Aloneanqel evet bir hafta önce öğrendik 12. Haftada kıza benziyor demişti bacaklarının arasında bişey görememiştik ama 16. Haftada gördük açık bi şekilde belliydi artık 🥰 amin hepimizin inşallah 🤲🏻🧿
Aloneanqel Zeyzeyp maşallah sağlıkla gelsin 🙏🏻 Allahım hayırlısıyla büyütmeyi nasip etsin sizlere inşallah 🙏🏻 Benim de bir kızım var bakalım bu bebeğimin cinsiyeti ne olacak 😇
Aloneanqel [silindi] peki ikincisi zor oldu mu yoksa aynı mıydı ? Toparlanma süresi nasıl oldu 3 kere aynı yerden kesince doktor iyileşme süresi uzadı mı ? Ben çok korkuyorum Ya kesilmekten 🥺
Aloneanqel BeyzaF darısı başıma inşallah 🙏🏻🥰 bende çok merak ediyorum ya. Bayramdan sonra gideceğim , çok var daha 🥲 ism düşündünüz mü peki
Aloneanqel eymeninannesii ayy çok az kalmış ya sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻 Bende cinsiyetini çok merak ediyorum 🥰
Tazeanne0134 Aloneanqel Bende 35+6 haftalık hamileyim son 29 günümüz kaldı önce gelmezse 🥰 sabırsızlıkla bekliyoruz kızçemi ❤