Kbraberk bana serbest t4 yüksek geldi normalmi acaba yarın doktorumada göstereceğim ama yinede korktum biraz
Irem88- Kbraberk değerlerinizin çoğu referans aralığında iyi sadece kanda az bi enfeksiyon çıkmış oda çok az bi şekilde(crp)olan değer
Allerset Hamilelikte daha çok tsh ı önemsiyorlar. 2.5 altı isteniyor. Sonuçlarınız oldukça iyi. Hafif bi enfeksiyonunuz var
fatma24--- Sizi dahiliyeye yönlendirebilir t3 ve t4 troidle ilgili değerin yüksek çıkmış..ilaç verebilir dahiliyeci 🤷
Kbraberk fatma24--- triod ilacı kullanıyorum zaten canım levotıron 25 mg t3 değilde t4 biraz sınıra yakın geldi banada
Irem88- Kbraberk verirlersede merak etmeyin herhangi bi zararı olmuyor bebişe bende ilk hamileliğimde baya kullandım enfeksiyondan dolayı çok şükür bi sorun yaşamadım sizin değer çok az yüksek belki tekrar tahlil yapılıp bakılır