Merhabalar, hamilelikte koltuk altı kararmasını önlemek icin ağda mı kullanıyorsunuz jilet mi? epilasyon yaptırdığım icin önceden beri tek tük cıkanları jiletle alırdım, bu da kararma yaptı sanırım. ağda da kararma yapar mı? siz ne ile hallediyorsunuz