Ben ilaç sevmediğim için kullanmadım başta canım. Ama 28. Haftamdı sanırım bir bel ağrısı yürüyemez hale geldim. Şimdi o haftadan beri kullanıyorum 34. Haftam çok iyiyim hiç ağrım kalmadı. Demem o ki kullanmazsan aşırı ağrı ve kramp oluyor. O bunları azaltmakta çok etkiliymiş ben geç anladım bence sende acı çekmeden kullan.