Seymaben Kizlar bebegim icin gaz damlasi almak istiyorum ama marka olarak isimlerini bilmiyorum hangisi iyidir değildir oneriniz varmi ?
Bora5832 Seymaben acı elma yağı diye bir şey varmış masaj şeklinde uygulaniyormus kullanan herkes çok rahatlattigini söylüyor ben kullanmadım ama bir arastirip bakabilirsiniz bir süre sonra gaz damlası da fayda etmiyo çünkü
gamzosgamzos Seymaben bugun 1 aylığız günde 1 kez 5 damla Biogaia bağırsak düzenleyici 3 kez 5 er damla sab simplex kullanıyoruz birde ben rezene ve kimyon cayi iciyor 2 ser bardak ama yinede gaz oluyor 🤦♀️
sherlock Seymaben sab simplex kullandık önce o da iyiydi ama sonra nurse harvey denedim daha iyi geldi canım her bebekte farklı damla işe yarıyor. Mestil damla var onu devlet ödüyor yazdırabilirsin aile hekimine. Acı elma yağı çok çok zararlı diye okumuştum sen yine de bir araştır istersen. Probiyotik olarak da biogaia kullanıyorum.
Seymaben Filiz123465 Nazlimom Bora5832 gamzosgamzos sherlock [silindi] Ranammmm minnnie Kizlar tek tek donemedim bebekle ugrasiyordum onerileriniz icin cok teşekkür ederim sabah esime aldirdim damlayi sizin onerilerinizle❤️
minnnie gamzosgamzos Gaz yapan besinler tüketiyor musunuz? O da etkiliyor. Ama bir iki aya rahatlar gaz durumu, zamanla azalır.
Svlyk Bu gaz damlası doğduktan itibaren mi veriliyor acaba? İlk gebelik olduğu için bilmiyorum kusura bakmayın 🙈💜
minnnie Svlyk doğar doğmaz vermemistik. Birkaç gün sonra gaz sancısı belli ediyor zaten, o zaman başlamıştık. Ama sadece damlayla olmuyor, her beslenmeden sonra omzunda en az yirmi dk. dik tutup sırtına masaj yapacaksın.
gamzosgamzos minnnie ay muhakkak deniyecegim tesekkur ederim canım inşaAllah ise yarar zombi gibiyim 2 saatlık uykuylayım 28 aylık bir bebegim daha var gunduzde uyuyamıyacağım 🤦♀️
minnnie gamzosgamzos valla ben de denemedim ama belki işine yarar diye paylaşayım dedim. Benimki daha karnımda ama kolik veya gazlı bebekler için de aromaterapide karışımlar vardır elbet, bi araştırmak gerek. Allah yardımcınız olsun 🤲
1prenses2prensyenigebe Benimde kolikti biogia verdi doktorum çok iyi geldi probiyotik buzdolabında saklanıyo gayet memnunum bağırsaklarını güzel düzenledi