Bsrerkk arkadaşlar endişelenmeyin issiliktir ben 27+4 teyim ve Antalya’da yaşadığım için malum sıcaklardan yaklaşık 1 aydır var. Doktoruma sordum ilaç yazdı geçiriyor 2 gün sonra yeniden çıkıyor. Arada pişik kremi sürüyorum o da iyi geliyor aklınızda olsun.