Drya55 Kızlar saat 7 de hastaneye gideceğim doğum için çok heyecanlıyım hiç uyuyamdim Rabbim hepimizin bebeğini sağ saglim kucaklarimiza almayı nasip etsin
yesilkedi Drya55 bende öğlen 1 de gidicem yatışım yapılıcak. rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin aminn 🤍 🌸
Ozlem0133 Drya55 Bende dün oldum canım sezeryan 38 haftalıkken şimdi biraz ağrılarım var başka bir şey yok çok şükür sağlıklı doğumun olur inşallah
yesilkedi Drya55 iki üç kez uyuyup uyandım saat yaklaştıkca karnım ağrıyor midem bulanıyor heyecandan mı korkudan mı bilemiyorum 🥹🤭