ResNes Kızlar 36+6 haftalığım belimden hafif yanlarıma vuran ağrı var ve ara ara karnıma ağrılar giriyor daha suyum felan gelmedi sizce doğum sancısı mi
Sibel_l3 ResNes geçici ise değildir, bende 36yım adet sancısı gibi geliyor geri gidiyor sanırım gaz sancısı bazen bacaklarıma da vuruyor
Aysun55 ResNes 32+5 bende de aynısı var sırtımdan belime ve kasıklarıma kramp şeklinde bir ağrı var gündüz 2 den beri geçmedi yatamıyorum sadece tek taraflı ağrı sol tarafımda. Neden oluyor bilen varmı
ResNes Sibel_l3 Bu gece ilk defa böyle bişey oluyor ama dün gece de acildeydim doktor bebeğin 40 haftalk gözüktüğünü söyledi ileri olduğunu o yüzden doğum dan şüpheleniyorum ama
Sibel_l3 ResNes doğumda son adet tarihi etkili oluyormuş diye okudum gelişim için sadece iri doğar diyorlar, eğer dayanılmaz bir ağrınız varsa tekrar bir acile gidip nst çektirin bence