Ebry-oz-7 avukatanne1 Ben de çatlaklarım icin bir yağ kullandim alerji oldum. Kaşınmaktan uyuyamiyorum 😑
sherlock avukatanne1 geçmiş olsun canım magnezyumlarını düzenli al 😊 ben bebiş uyuyamadığı için uyanığım sizin de bebişli geceleriniz olsunn😍
asliu_ avukatanne1 28+5im kasiklarim agriyor gazim var sabah doktor kontrolum var korkuyorum kötü bisey olur diye 😢 uyuyamıyorum
Ebry-oz-7 avukatanne1 karnım gögüsüm ve baldır bolgemdeki catlaklar icin kullandim bio oil çatlak yagini. Suan sadece kasinti degil yangı şişlikler kizariklar eşliğinde bir kaşinti 😑
Cakmak12 Ebry-oz-7 ay o bendede kaşıntı yaptı baktım çatlakların önüne gecemedi bıraktım demekki bende de alerjik reaksiyon gösteriyordu
Adeninannesiii avukatanne1 kızçem karnımda hareket ediyor 20 haftalığız midem ağzıma çıktı heyecandan yatamadım
Sibel_l3 avukatanne1 yarın doktora gidersem gün isteyeceğim valla yeter artık çok zorlanıyorum 😂 kucağıma alsam da hepsi bitse diyorum koklasam
Fatma2606 34+1 de gittiğim kontrolde tansiyon yüksekliği olduğunu öğrendim şimdide saatte bir bebeğim hareketli mi diye kontrole uyanıyorum 🫠