Aysemmm34 Kızlar 1 saatten beri belimden başlayıp kasıklarıma hattA bacaklarıma vuran geçmeyen bir ağrımmm var. Acaba doğum başlıyor mu ? Hastaneye gitmeliyim mi ? Bu arada 39+1 haftalık olduk
Dilara9406 Aysemmm34 ne kadar siklikla ki canim onu takip et hayırlı dogumlar diliyorum banada dua et bende doğurayım 38 olduk
AlyaUrasmoms Aysemmm34 Ağrı şeklinde mi yoksa kasılma şeklinde mi canım? Bir de düzenli aralıklarla mı devam ediyor?
12mommy Aysemmm34 39+1 bende sabahdan beri öyleyim bende doktoruma yazdim agrin varsa acil gel yazdı sabah gidicem ama bende
ResNes Bende 36+6 kızlar benim de belimden yanlarıma vuran ağrı başladı durup tekrar başlıyor ama işaret gelmesini felan bekliyorum doğum belirtisi mi sizce
Aysun55 ResNes bende 32+5 bende de aynı ağrı var acile gittim serum taktı fayda etmedi sizce sebebi ne yatamıyorum
Burcubaver Aysun55 sizin doğum sancısı değilse idrar yolu enfeksiyonu nedeniyle sancınız agrınız olabilir
ResNes Aysun55 bugün hastaneye geldim nstye bağladılae sancı çıktı bidaha giricem yine çıkarsa yatircaklar
Sweetbabyy Aysemmm34 Ayy yorumlarında okudum galiba hastaneye gitti arkadaş inş kolay doğum olur bizede Rabbim kolay doğum nasip etsin 38 haftalığım bende🥲