Neziha55 Merhabalar 7+4 haftalık hamileyim gebelikte parfüm veya deodorant kullanmak bebek için zararlımıdır bilgisi olan var mı
Baharun2 Neziha55 ben hep kullandım valla sıcaklarda iki kat terliyosun hamile halinle mecbur bi yerde
queenz Neziha55 Parfümü kıyafetine sık canım, ama feodorant pek önerilmiyor hatta hiç bir kiymyasal önerilmiyo. Koltuk altı ince deri oldugu icin kana bulaşması cok kolay, ben hamileşigm boyunca hiç kullanmadım risk almak istemedim.
Kardii Ben 10+3 üm öğrendiğimden beri kullanıyorum çok şükür hiçbir şey olmadı havalar sıcak ve terim hiç kokmazken çekilmeyecek bi koku haline geldi tiksinir oldum kendimden ve sıkıyorum koktukça yoksa öidem bulanıyor kusuyorum kendi kokumdan bile düşün artık 🙄
Minikanne06 Biri spray şeklinde o yüzden zararlı olabilir kimyasal ağzına yüzüne giriyo çünkü roll on kullanıyorum bende bilmiyorum zararı vae midir ama kullanmayınca kokuyo insan mecbur kullanıyorum
Ceyfer Neziha55 koltuk alti deodarntinin cogunda aliminyum var hamile olmasan bile kullanmaman gerekirmis canim. Ben kullaniyodum suan yves rocherden kullaniorum roll on seklinde %100 dogal cogu kisisel bakim urunumu oradan aliyorum.
Ceyfer Ozdemiryksl hemen hemen her markanin icinde var canim arkasinda yaziyo zaten yves rocher de hic birinde yok.