Kızlar bebek hareketlerinde azalma var nst de azalma görülüyor hep yatışa verdiler sadece serum takılınca normale giriyor serumsuz hareketsiz yarına kadar böyle olursa sezeryana alabilir dedi hemşire doktorun kararına bağlı, bu konuda bilgisi olan yardımcı olabilir mi ben şimdi bebeğin hareketi için sürekli sancım gelene kadar serum mu yicem yoksa yarında böyle giderse karar sezeryan mı olur